Untitled Document

POTI - PD LAŠKO
  ORGANI | POSTOJANKE | TRADICIONALNI POHODI | POTI PD LAŠKO | PLAN IZLETOV

Laško - Debro - Šmohor

Z železniške postaje in hkrati AP Laško se obrnemo na levo in mimo trgovine "Laščanka" krenemo po pločniku ob cesti Laško-Celje mimo Zdravilišča Laško. Pot nas vodi v podvoz v smeri Rečica, prečkamo mostič in po cesti nadaljujemo do križišča. VEČ...

Šmohor - Malič

Od planinskega doma na Šmohorju se podamo proti vzhodu do ceste, ki pripelje iz Laškega. Na levi strani podrta hiša, cesto takoj prečkamo in se podamo po poti, na katero se 20 m pred veliko smreko v gozdu priključi pot iz Laškega. VEČ...

Tremerje - Šmohor

Pot se začne na cesti, ki se odcepi z glavne ceste Celje-Laško, desno ob avtobusni postaji Tremerje (5 km Celje, 6 km Laško). Po asfaltirani cesti gremo skozi vas Tremerje in še naprej vse do hiše Tremerje št. 21 nasproti nekdanjega tremerskega podvoza. VEČ...

Šmohor - Igriše

Od Planinskega doma na Šmohorju (odprt leta 1952) se napotimo proti zahodu. Na sosednji vzpetini t.i. Pernice je bila včasih vas z večimi domačijami ob cerkvi sv. Mohorja. Leta 1929 so laški planinci odprli prvo planinsko zavetišče na Šmohorju. VEČ...

Zavrate - Zg. Rečica - Šmohor

Zavrate so križišče poti, ki vodijo na Kal in Mrzlico, Šmohor, Govški brd in Gore. Mi se s tega križišča v gozdu ob kapelici - smerokaz Šmohor 2h spustimo proti severu v dolino Zgornje Rečice, kjer že z roba gozda skozi katerega gremo po gozdni cesti, zagledamo zvonik cerkve (posvečena leta 2000 Antonu Martinu Slomšku). VEČ...

Huda jama - Tolsto - Šmohor

Pot začnemo pri Sindikalnem domu v Hudi jami, kjer je tudi parkirišče, kjer lahko pustimo avto. Po glavni cesti se usmerimo proti Zg. Rečici, kmalu zavijemo pred prvo hišo desno po tlakovcih navkreber. Tlakovano cesto kmalu zapustimo in krenemo po potki ki prečka škarpo na desni strani. VEČ...

Zavrate - Baba - Ostri Vrh - Mali Kal

Pri brunarici Pri Knapu pod Babo krenemo desno mimo nje po široki gozdni poti. Pot s časoma počasi zavija v levo in se nato v gostem smrekovem gozdu poravna, nato pa strmo vzdigne do grebena. Pot je nato vse do vrha Babe grebenska, večinoma hodimo po bukovem gozdu, ki v poletnih mesecih daje prijetno senco. VEČ...

Zavrate - Govško brdo

Pot se začne na križišču na Zavratih. Krenemo v smeri vzhoda po najširši gozdni poti, po nekaj metrih se pot razcepi, mi krenemo levo proti vrhu Govškega brda. Prvih nekaj metrov je pot zelo strma, ko se zravna pridemo, do naslednjega razcepa , tu zavijemo desno navkreber. Po dobrih 200 metrih pa tudi to pot zapustimo in se usmerimo levo, kamor vodi pot, ki je na gosto poraščena z obeh smeri. VEČ...

Laško - Šmihel - Kuretno - Govce - Govško brdo

Pot se prične pri Avtobusni postaji Laško, od tu krenemo preko železniških tirov v smeri proti zahodu. Po asfaltirani cesti se strmo vzpnemo ob nekdanji predilnici (zagrajena z mrežo). Čez čas se pot rahlo zravna nato pa v ključih povzpne do križišča (kmetija Šterban).VEČ...

Untitled Document

Krajevna skupnost Rečica ~ Huda jama 1, 3270 Laško

T: 03 734 19 93, 03 734 19 94 ~ E: krajevnaskupnostrecica@siol.net ~ S: www.recica.si